Drogi uczniu wybierz zakładkę "Nauczanie zdalne" w górnym menu, kliknij w nazwisko nauczyciela, z którym masz zajęcia, a dowiesz się, jak możesz się uczyć.

Pamiętaj o wszystkich przedmiotach!

Zdalne lekcje 2

W-F
Klasy 4 - 6
 
1. Przewrót w przód.
2. test sprawności fizycznej. Na 4 godziny lekcyjne.
3. zasady gry w piłce ręcznej. Na 4 godziny lekcyjne.
Link do tematów

Zdalne lekcje 1

Adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zalecania z wychowania fizycznego dla uczniów do samodzielnej pracy w domu podczas przerwy w zajęciach edukacyjnych od dnia 12.03.2020 do 25.03.2020r.

Zadbaj o to aby czas poświęcony na dzienną aktywność fizyczną wynosił nie mniej niż 30 min. Przed jakąkolwiek aktywnością wykonaj rozgrzewkę ogólnorozwojową wykorzystując przykład poniżej:

Rozgrzewka ogólnorozwojowa (10-15 min)

To uniwersalna rozgrzewka, która przygotowuje do wysiłku wszystkie partie mięśniowe i rozgrzewa stawy. Może być wstępem do zajęć gimnastycznych o charakterze ogólnorozwojowym. Taką rozgrzewkę powinno się też przeprowadzać przed rozpoczęciem jakiejkolwiek aktywności fizycznej.

1. Lekki trucht przez 3 minuty.

2. Ćwiczenia w truchcie (po ok. 0,5-1 minutę na każde):

  • krążenia ramion (lewa, prawa, obie do przodu, do tyłu, na końcu krążenia obiema rękami w przeciwnych kierunkach);
  • bieg tyłem;
  • bieg skrzyżny (przeplatanka) lewym bokiem do kierunku biegu, następnie prawym;
  • podskoki z naprzemiennymi wymachami rąk w górę i unoszeniem kolan.

3. Ćwiczenie w marszu: wyciągnięcie rąk do przodu i naprzemienne wymachy nogą z dotknięciem palcami stopy do dłoni (po 8 powtórzeń na nogę).

4. Ćwiczenia w miejscu (po 8 powtórzeń każde)

  • krążenia biodrami raz w jedną, raz w drugą stronę;
  • krążenia kolan (do środka, na zewnątrz, razem w obie strony);
  • krążenia nadgarstków i w stawach skokowych;
  • przysiady.

5. Ćwiczenia w parterze (po 10 powtórzeń każde):

  • pompki;
  • brzuszki;
  • brzuszki skośne;
  • nożyce pionowe w leżeniu na brzuchu;
  • deska (30 sekund).